Gå til innhold

Redebygger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ENDELIG fått "lov" av mannen til å sette i stand barnerommet. Så nå koser jeg meg. Har hatt lyst til det siden 5te måned. Hehe. I dag tok jeg frem vuggen og satte den sammen.Vasket den og fant ut av at jeg vil male den til helga :) Skal nå til å sette sammen sprinkelsenga inne på rommet. Også skal jeg vaske dyner og puter og trekk. Så deilig!! Har alt vasket masse klær. Har behov for å kjøpe ammeklær.

Min bror fikk sin baby på fredag for 2 uker siden. Var og besøkte de i helga. Ble så utrolig utålmodig!! Klarer nesten ikke vente de siste 7 ukene.. Men det er jo ikke så lenge igjen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.. Samboeren vil vente, men det er ikke sikkert formen og utholdenheten er helt på topp mot slutten, så like greit å sette i gang med prosjektene nå :) Jeg har termin 18.januar, men vet at det går fort dit, og spesielt med jula og forberedelser til det, samt at jeg skal ha eksamen 8.januar :D.

Best å gjøre mest mulig nå, og siden du har eget rom til babyen, så kan jo det bare stå ferdig :)

Skrevet

Jeg holder også på med barnerommet nå, hang akkurat opp de rosa gardinene :) 44 dager igjen, og mye som skal gjøres før jul, så like greit å sette i gang :) Og kjempe koselig er det også :)

Skrevet

Huff,jeg har jo nesten panikk her jeg nå...Har 8 uker igjen men er ikke ferdig med hverken ommøblering,vasking,rydding,sortering,henting eller julepynting og gaver har jeg ikke begynt på... =0S Har termin den 16 januar,og dette er min nummer to.Så kan liksom ikke begynne for tidlig med oppvaskningen av alle lekene for de blir bare møkka ned og rotet bort igjen :0) Men det går vel bra..har en del folk som gjere vil hjelpe til så...

Skrevet

Jeg har termin om knappt tre uker, og jobber hardt med å ikke få panikk over at samboer ikke får rotet seg til å henge opp den j**** gardinstanga og rullegardinene! Vet at det er jo ikke krise, og allt av klær og sånt er vasket og ligger pent brettet i komoden. Men vil jo så gjerne at ALT skal være HELT klart...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...