Gå til innhold

Ville du ha passet barn som har svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa nettopp nei selv, orker ikke å bli syk og få syke barn selv.

Sa jeg kunne kjøre æren, og gjorde det i går for de.

Huff, jeg er vel en egoistisk jævel som ikke ser andre og bare tenker på meg selv og mitt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det måtte evt. vært hvis foreldrene var så syke selv at de sleit og ikke hadde andre å spørre. Er ikke livredd for å bli smitta, men har ikke akkurat lyst på influensa heller =P

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

du er ikke egoistisk nei, fornuftig vil jeg heller si.

eg villa aldri ha passet barn med svineflu.

drar heller ikke på besøk til de jeg vet har det, eller er svært utsatt for det. (f.eks barnehageansatte der flere av barna har det) da er de potensielle mittebærere..!)

er ikke hysterisk altså, men jeg går ikke inn i risiko når med viten om det!

altså har vi heller ikke besøk av folk med flu eller smittebærere..

har vært veeeldig lite sosial i det siste kan du si:p

men, har ei jente på 7mnd som ikke skal bli smittet og ikke har fått vaksine ennå.

Skrevet

Foreldrene er heldigvis friske og fine.

Godt jeg ikke er den eneste som sier nei : )

Skrevet

Rimlig egoistisk vil jeg si! At noen ber om barnepass av svineinfluensasykt barn

Skrevet

Hvis foreldrene til dette barnet er friske, hvorfor kjører du ærend for dem da? Og hvorfor trenger de barnepass når de er friske selv???

Høres ut som noen merkelige folk!

Skrevet

Hei,

alle er merkelige : ) inkludert meg selv. De er jo slitne selvsagt, og da kan jeg gi dem en hånd med småting. Det er bare kjekt : )

Men jeg sier nei utfra meg og mine resursser. Orker ikke å gå inn i et hus der jeg vet at andre er syke og ta sykdomen med hjem.

Dette var tankeløst av de, men hedigvis har de mange andre fine sider som jeg setter pris på.

Skrevet

Kunne jeg alltids, men jeg er vaksinert for såpass lenge siden at jeg antagelig har full vaksineeffekt nå. Hadde jeg ikke vært det, hadde det vært omtrent like aktuelt som å passe barn med omgangssjuke - ikke mye.

Skrevet

Hadde vurdert det dersom jeg:

1. Hadde tatt vaksine for mer enn to uker siden

2. Allerede har hatt svineinfluensa selv.

Ellers: No chance in hell.

Skrevet

Syns det blir feil, er man redd for smitte bør man heller ikke dra på jobb, butikken, være der det er andre folk osv. Ihvertfall ikke ha barna sine på skolen og i barnehagen.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke passet et barn med svineinfluensa. I så fall skulle det vært en veldig god grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...