Gå til innhold

Ikke så tøff i tryne nå, nei :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je sluttet (etter mye om og men) med prevensjon (tålte det dårli) Planen var da at mannen skulle passe på det der, og det er han ikke så flink til (ja, je kunne hjulpet).

Je har egentlig lyst på fleire barn, han klarer seg fint med de to vi har og vil egentlig ikke ha fleire.

Je har hele tida tenkt at å hoppe av i svingen (ev. bruke kondom bare på slutten) har vært greit nok, for kommer det en til så er den hjertelig velkommen.

Men ... nå er mensen vekk! (skulle vært på søndag)

Og hodet mitt har startet krisemaksimeringen (tross neg. test). Det som før virka helt uproblematisk er nå blitt til kjempeproblem og je har mildt sagt hetta.

Så, nå er planen min at dere damer skal si at dette går så bra atte.

At mensen sikkert kommer om en liten times tid, eller at tre barn på like mange år er det beste som kan skje.

Også kan dere godt slenge på at je er tidenes idiot med det samme ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuææ, hjelp! Eneste jeg kommer på. :o) barn er koselig da.

Skrevet

3 tette går også bra =) Eldste her var 3,5 når sistemann blei født. Ikke veldig tett, men så tett vi fikk det til, hehe! Nå er de oppe å leker alle tre + en nabogutt, og mamman får se 5 min på sofaen =P Lykke til!

Skrevet

Det går sikkert kjempefint!

Man tenker mer rasjonelt når man ikke er gravid, så om ting så lyst ut for et barn til da, så har dere nok de rette forutsetningene for en til.

Og mannen, se han kommer nok til å bli akkurat like glad for og i neste lille nurket.

Men dere får nok arbeid da jeg har nok med mine to tette ... men jeg kjenner et par som fikk 5 barn på 5 1/2 år og de har da hodet over vannet enda de også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...