Gå til innhold

Endelig min tur. Utralyd! Flere som tenker litt som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den store UL dagen her i huset.. Jippi!

Men må jo ærlig innrømme at jeg trodde alt skulle være så mye mer behagelig og avslappende dette svangerskapet..

Fikk en sønn for snart et år siden, så er jo ikke så lenge siden sist jeg var igjennom alt dette, og da tenkte jeg at dette måtte da være veldig behagelig når man var gravid for 2, 3, 4 osv gang, for da visste man litt mer hva man gikk til.

Men tror nesten jeg er litt mer all over the place denne gangen enn forrige.. Hehe!

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid for 5 gang (SA i 2007)...

Merker at det er hele tiden noe nytt, og hele tiden noe jeg lurer på for å si det slik :)

awww så moro med UL, og lykke til...

Jeg er idag 25+3 og neste uke skal jeg på 3D ul i bergen, gleder meg veldig :)

Det artige er at min svigerinne venter sin 1 baby i januar... Mitt 1 tantebarn... Merker jeg gleder meg ekstra mye da :)

Skrevet

Åh det er gøy..

Min svigerinne fikk en gutt 4 uker etter meg forrige gang..

Eneste litt kjipe var at min var desember og deres januar, så da ble det jo forskjellige skoleår.. Hehe

UL gikk heldigvis strålende. Men måtte tilbake om 2 uker, for småen var så vilter inni der og lå så teit til at han fikk ikke sjekka hjertet så godt som han ville. Han sa alt så veldig greit ut, men han likte å gjøre ting ordentlig.. Så var absolutt ingen grunn til bekymring..

Også ble det en gutt igjen.. Og det syntes vi er veldig stas, i og med at det bare blir 16 mnd mellom dem:o)

Skrevet

Jeg skal på Ul i morra, og venter mitt 5 barn. Jeg gruer meg veldig pga at jeg har kjent lite med liv. men tror det er min måte å forberede meg hvis ting ikke er bra. Jeg var på ul i uke 12 og da var jo alt bra.

Jeg har 4 gutter fra før, så er veldig spent i morgen, men klarer ikke helt å se for meg en jente. Det blir for rart.. hehe. Har de sett kjønnet på alle dere på den ordinære ul?

Skrevet

Det har ikke vært tvil om kjønn på mine ultralyder ihvertfall..

130 % prosent sikkert gutt begge gangene på den ordinære.

Lykke til med ultralyden i morgen. Spennende med nummer 5:o)

Hold oss oppdatert:o)

Skrevet

Og nummer 5 ble også en prins:) hehe må le. 5 gutter er vel ingen dårlig bragd;)

Alt var bra med den lille, var litt kortere på vei, men det har jo ingenting å si. Er bare gått tom for guttenavn, men har enda tid.

Skrevet

Gratulerer så masse med enda en liten fant.

5 gutter er absolutt en bragd og du fortjener absolutt litt cred for det!

Skjønner at du har problemer med guttenavn.

Jeg har bare en fra før, men bare tanken på å skulle finne et nytt navn er helt blæh. Har ingen på lista engang.. Alt for vanskelig...

Skrevet

Han på 5 her sier han kan hete knerten;) hehe.

Skrevet

Jeg har termin på kvinnedagen 2010... 6 dager før min minste jenta's 4 årsdag... Håper jeg ikke får på hennes bursdag...

Min svigerinne har termin 1 dag før mi eldstejentas 10 årsdag...

Så da mangler vel bare at min lillesøster får baby en vakker dag, og får termin rundt min lillegutt's bursdag... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...