lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har 2 små justeringer på adventskalenderne, skal kjøpe et linjal til eldste, og hente 1 kjevle til lillemor.(har på loftet hos mamma, og ser ikke vitsen i å kjøpe ny). Og julegavene har jeg en viss peiling på hva alle skal få. Er ferdig, har pakket inn og sendt avgårde halvparten.
Lene~mor til tre Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg er ferdig med asventskalenderene det ble ikke pakkekalender i år da gutten min ønsket seg legokalender og jenta mi littlest petshop kalender, så dem har fått det og sjokoladekalender + en kalder vi har kjøpt fra det lokale musikk korpset hvor man kan vinne premier. Jeg skal være med svigerinna mi ut å handle julegaver nå så da blir jeg kansje ferdig med de fleste regner jeg med Da gjennstår det bare å pakke inn alt etterhvert.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Mangler to pakker til kalenderen, eller er det tre. Men dem skal jeg se om jeg finner i mårra. Er så og si ferdig med alle pakker også, har igjen litt småting. Leverte fra oss over halvparten i helga, dem skulle ca 40 mil sørover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå