Gå til innhold

Vaksina er gratis for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke verst, syns jeg. Alle barn opp til 16 år får den gratis i min kommune. Hvordan er det i din kommune?

Snupp fikk den i dag, og var sååå flink, ikke et knyst! Nikket så enig så enig når jeg sa hva det var vi skulle. *stolt* ;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Så heldig du er da.Her koster det 120 kroner pr dose,dyrt synes jeg.Så flink barnet ditt var da!

Skrevet

50 kr her.

Skrevet

hos oss kostet det 50 kr, men det er ikke vaksinen som koster, det er arbeidet :) syns det var grei pris eg :)

Skrevet

50 spenn her også, mens vi helsearbeidere fikk den jammen gratis...

Skrevet

Ja, jeg fikk den gratis jeg også, som helsepersonell. :o)

Skrevet

Barn og voksne betaler 50 kr for vaksina i Ringerike kommune.

Skrevet

Tror den må være gratis for barn i min kommune også, jeg betalte ikke noe hvertfall. Var på massevaksinasjon for barn og nærkontakter til baby 0-6 mnd, og det stod opplyst flere plasser at det kostet 70 kr, men ingen spurte meg om betaling. Så jeg antok det var gratis for barn. Men har ikke lest noen steder at det er det. Men så er kommunen min elendig på opplysning.

Skrevet

Gratis for de under 18, 100 for voksne :)

Skrevet

50 kr for barn og 100 kr for voksen i min kommune. Lillegutt fikk vaksinen i går, og har ikke hatt noen bivirkninger. Gråt såvidt litt når de stakk, men det gikk fort over.

Barn får jo forresten i to små doser istedetfor i en stor, så jeg vet ikke om jeg må betale 50 kr neste gang også, i så fall blir det jo 100 kr for barn og 100 kr for voksen... Eller kanskje det er gratis neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...