ruskesara81 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Kjøpte en TFK joggster twist tidligere i høst, men er desverre ikke blitt fortrolig med denne vogna. Synes den er lite lun, at den er upraktsik med tanke på glidelåssystemet, lita handlekurv, og stormtrekket synes jeg er helt håpløst...osv, osv. Jenta mi er 8 mnd, og jeg så for meg at når vi kjøpte denne vogna hadde vi vogn hele perioden ut. Skulle ønske jeg likte denne vogna (slik alle andre gjør), men den bare irriterer meg!! Nå lurer jeg altså på å bytte ut denne vogna med ei anna sportsvogn, men hvilken bør jeg gå for?? Tror jeg vil ha med 4 hjul, må ha god liggestilling, være litt lun, og gjerne slik at man kan ha sportsdelen vendt begge veier. Noen som har ei got vogn å anbefale meg??
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg er utrolig fornøyd med vår vogn denne gangen, en Emmaljunga Nitro City. Den har 4 hjul, men to av dem er små og svingbare slik at man får både stabiliteten til en 4-hjuling og "snu på en 5 øring"-egenskapen til en 3-hjuling. Vognen er veldig lett av vekt, smal på understellet slik at den lett kommer fram og bred i sittedelen for barnet, og er kjempelun, kalesjen kan dras godt fram og fotposten dekker en del av åpningen når den kneppes på slik at det blir enda lunere. Kan være snudd begge veier.
FruTB Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg byttet også ut TFK-en, ble aldri fornøyd med den. Nå har vi en buggis og er storfornøyde! Ville sett nærmere på Brio Go om jeg var deg!
ruskesara81 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Må innrømme jeg er litt skeptisk til sånne små, svingbare hjul foran.... synes heller ikke de er særlig fine. Var en tur på barnas hus idag, å der ble jeg anbefalt simo sportsvogna. Den er veldig tung, og egentlig ganske stiv, men lun og god. Ikke akkurat noen kjøpesentervogn, men fin sovevogn og trillevogn. Noen som har erfaring med denne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå