MammaTilToTette + spire Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Dere som har tatt ut hormonspiralen, hvor lang tid tok det før dere fikk mensen igjen?? Jeg begynte å blø dagen etter, og det varte i 7 dager( akkurat som mensen min gjør). Kan det være mensen som kom tilbake så fort??
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg blødde ca 2 dager etter at jeg tok ut hormon spiralen og var gravid 4 dager etterpå. Kunne ikke skjønne hvordan dette var mulig, men iflg min lege er eggløsningen til stede som den skal alikevel. Legne fortalte meg at mensen kan utebli den første mnd eller være veldig sparsommelig. Men var forskjell fra person til person. Kan jo være at du har tatt den ut rett før din menstrasjon...
MammaTilToTette + spire Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Tusen takk for svar!! Det klaffa fort for din del da ja Da er det vel mensen som kom tilbake,så får jeg bare vente tålmodig å se om den kommer igjen eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå