Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har vært sammen med min nåværende kjæreste i 8 måneder. De siste 4 har vi hatt sex 1 eller 2 ganger i måneden, og han virker veldig innesluttet og fraværende... Han tar nesten ikke på meg lenger, og vi har forhold som er tilnærmet bestevenner/romkamerater :S Jeg savner følelsen av å være ønsket, begjært og tatt vare på følelsesmessig. Synes at han heller ikke er interessert lenger i det jeg har å si, selv om jeg ikke prater alt for mye, så han har ikke noe grunn til å bli lei pratinga mi. Har aldri opplevd noe slikt i begynnelsen av et forhold. Ellers har vi det ganske bra, han er snill med mitt barn og med meg, tar sin halvdel av arbeidet i huset (han flytta inn for 1 måned siden), og er ellers flink. Synes at alt jeg gjør for å prøve å få gnist i forholdet, går rett i dass, fordi han ikke viser nok interesse. Har pratet med han forsiktig om det før, men det ser ikke ut som han er villig til å forandre seg, selv om jeg sa det var viktig for meg å ha nærhet og at han viser hvor mye han setter pris på meg. Synes at så lite begjær og oppmerksomhet helt i begynnelsen av et forhold er alt for lite, og jeg blir trist. Trenger noen synspunkter på det, skal jeg gjøre det slutt med en bra mann fordi han viser null følelser og er i sin egen verden 24/7, eller skal jeg prate med han flere ganger og gi han et par sjanser til? Jeg trives ikke med situasjonen slik den er nå, og mener at i et forhold så må begge gjøre innsats for at det skal kunne funke. Synes at jeg har gjort min del av denne innsatsen hele tiden, men alle mine forsøk på å bedre situasjonen blir avvist. Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå