Gå til innhold

Behandle kynnere??

Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tiden har jeg hatt mye kynnere- opptil 15 stk om dagen tenker jeg. Og de er ofte ganske vonde også. Hadde det slik med første mann og.

Må og legge til at jeg er 100% sykemeldt og tar det ganske så mye med ro allerede.

Ei meget hjelpsom venninne av meg studerer til å bli osteopat, dvs en blanding mellom kiropraktor og massør- men de knekker som regel ikke opp slik en kiropraktor gjør- og all behandling foregår gjennom hendene deres.

Hun har nå veldig lyst til å se om hun kan hjelpe meg med å få færre kynnere ved å prøve å behandle meg. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til dette, derfor spør jeg dere damer- noen som har prøvd dette før? Eller vet om det ikke er bra å prøve å behandle kynnerne?

Læreren til min venninne vil behandle meg først slik at min venninne kan gjøre det igjen senere- hva ville du ha gjort?

De er jo fagfolk og vet nok hva de driver med- men allikevel er jeg redd for å "manipulere" med ting som jo skal være normalt- og er redd for at en evt behandling kan provoser frem de ordentlige riene...

Vil gjerne ha synspunkter og råd på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må tilføye at jeg nå er 19 uker på vei, og har hatt kynnere fra jeg var 12 uker.

Skrevet

Med mine 3 siste graviditet så har jeg vore plaget med kynnere siden jeg var ca 13-14 uke..

Går ikke an å behandle kynnere, de kommer enten en vil eller ikke...

Jeg selv har hatt opptil 2 dager i strekk med kynnere, og noen er litt vondere enn andre..

Jeg går selv til kiropraktor, men det er pga rygg og bekkenplager.. ikke for kynnere...

Skrevet

Jeg er nå 25+3 uke idag med nr 5, hadde SA med nr 4 i 2007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...