Terese med to jenter Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 I dag begynner jeg på uke 27. Hvor mange dager er det da? Altså, er det 26+7? Jeg har forstått dette tidligere, men plutselig skjønner jeg det ikke lenger. Haha... Må ha noe med hjernen min som gravid å gjøre
Terese med to jenter Skrevet 24. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2009 Blir det om 2 uker i dag da? tenke, tenke...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 hehe, har spekulert mye på det samme!!! nærmer meg slutten på uke 27 selv:O) Og det er jo fakta at hjernen krymper de siste 3 månedene av svangerskapet, overbevist om at jeg har tjuvstartet på den...;O) men slik jeg har forstått det er vi i 3 trimester fra den dagen vi er 28+1?? det vil si at vi har en dag som trimesterløse... 28+0 faller mellom...
Terese med to jenter Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Og da blir det den dagen vi begynner på uke 29? Tror jeg har tyvstartet på den hjernekrympingen jeg også
lykkeligmor til to<3 Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 hehe, jeg skylder på hjernekrymp for alt det er verdt for tiden...;D mener det må være den dagen vi begynner på den 29. uken ja, eller med andre ord 28+1. forvirrende det der... vet du når vi regnes som høygravide?? er det 40 dager før termin eller noe sånt??
Terese med to jenter Skrevet 24. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2009 Ja, det er visst når det er 40 dager igjen. Jeg har 100 dager igjen i dag, så da er det leeeenge til jeg er høygravid altså Jeg er så glad for at julen kommer nå, sånn at jeg har noe annet å fokusere på enn den graviditeten, selv om jeg selvfølgelig tenker mye på den uansett
lykkeligmor til to<3 Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 gratulerer med 100 dager igjen!!! har 88 til termin idag og er storfornøyd med å ha kommet under 90... utålmodig!! takk og lov for at det snart er jul ja, har så mye kos å se frem til da:O) blir shopping til gavekalender til snuppa mi idag, og masse bakedager og juleverksted fremover:O) julevasken skal samboeren få hjelpe til med...;D kooooos deg med juleforberedelser!!
Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Det står jo i infoen øverst på 2.tri forumet at 3.tri starter i uke 28+1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå