Gå til innhold

Når over til 3.trimester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynner jeg på uke 27. Hvor mange dager er det da? Altså, er det 26+7? Jeg har forstått dette tidligere, men plutselig skjønner jeg det ikke lenger. Haha... Må ha noe med hjernen min som gravid å gjøre :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det om 2 uker i dag da? tenke, tenke...

Skrevet

hehe, har spekulert mye på det samme!!! nærmer meg slutten på uke 27 selv:O) Og det er jo fakta at hjernen krymper de siste 3 månedene av svangerskapet, overbevist om at jeg har tjuvstartet på den...;O) men slik jeg har forstått det er vi i 3 trimester fra den dagen vi er 28+1?? det vil si at vi har en dag som trimesterløse... 28+0 faller mellom...

Skrevet

Og da blir det den dagen vi begynner på uke 29? Tror jeg har tyvstartet på den hjernekrympingen jeg også :D

Skrevet

hehe, jeg skylder på hjernekrymp for alt det er verdt for tiden...;D mener det må være den dagen vi begynner på den 29. uken ja, eller med andre ord 28+1. forvirrende det der... vet du når vi regnes som høygravide?? er det 40 dager før termin eller noe sånt??

Skrevet

Ja, det er visst når det er 40 dager igjen. Jeg har 100 dager igjen i dag, så da er det leeeenge til jeg er høygravid altså :D Jeg er så glad for at julen kommer nå, sånn at jeg har noe annet å fokusere på enn den graviditeten, selv om jeg selvfølgelig tenker mye på den uansett :)

Skrevet

gratulerer med 100 dager igjen!!!:D har 88 til termin idag og er storfornøyd med å ha kommet under 90... utålmodig!! takk og lov for at det snart er jul ja, har så mye kos å se frem til da:O) blir shopping til gavekalender til snuppa mi idag, og masse bakedager og juleverksted fremover:O) julevasken skal samboeren få hjelpe til med...;D kooooos deg med juleforberedelser!!

Skrevet

Det står jo i infoen øverst på 2.tri forumet at 3.tri starter i uke 28+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...