lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Gleder meg jeg og, men forestiller meg fortsatt at jeg har god tid;)
Lene~mor til tre Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg og gleder meg Men det er deilig når alt er over også hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Tenkte akkurat den samme tanken idag... Bare en mnd igjen.. Gleder meg også til selve kvelden, men også til tiden før.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg tenkte også på det idag. 1 mnd til julaften. Og jeg har ikke begynt på julegaver eller funnet frem kalender eller julepynt. Har god tid, men begynner nok til helgen. Har ikke så mange jeg skal kjøpe gave til heller i år.
Jojo x3 Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hurra, jeg gleder meg masse! Men også litt sånn hjelp følelse, så mye jeg må ordne ennå....Er lærer så det er også alltid endel ekstra som må gjøres på jobb før jul. Men TAKK for at du minner oss på det og holder orden på nedtelling :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå