Gå til innhold

Har dere vaksinert deres små eller skal dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer veldig nå - nærmer seg vaksinering av de små her. Noen med erfaring???

Har også skrevet på sykdomssiden, men lite action der.

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min på 6 år ble vaksinert på fredag, og det gikk fint. Hun hadde feber dagen etter og vondt i armen, men ellers gikk det veldig bra:-)

Skrevet

Begge mine ble vaksinert i går. Ingen bivirkninger i det hele. Mannen min tok også vaksine siden jeg er gravid. Jeg tok for 3 uker siden.

Skrevet

3 og 5 år...ingen bivirkninger i det hele tatt..gikk knirkefritt=)

Skrevet

Jeg tenker at han skal ta den, han er snart 1 år.

Eneste problemet er at 1 års vaksina også er rett tundt hjørnet, og har liksom ikke lyst til å sprøyte så mye inn i den lille kroppen på en gang, så tenkte jeg skulle vente til den var innagjort ihvertfall..

Skrevet

Jeg har en datter på 2 år..og hun skal ikke ta vaksinen. Vi er ikke i noen risikogruppe, så har valgt å ta influensaen om den kommer :)

Skrevet

Mannen min, 3åringen og 5åringen ble vaksinert forrige mandag. De hadde ingen bivirkninger. Jeg spurte ikke barna om de hadde vondt i armen, regner med de hadde hatt det hvis jeg spurte:) Men mannen min kjente ikke heller noe veldig.

Da jeg selv ble vaksinert, hadde jeg vondt i armen i flere døgn etterpå, men hadde ikke feber eller hodeverk.

Skrevet

Mannen og datteren på 3 år ble vaksinert torsdag forrige uke. De ble begge ganske ømme ved stikkstedet. Datteren fikk litt høyere temp den kvelden, men den holdt seg under 38. Snuppa skal ta 2. vaksinen om noen uker. Selv er planen at jeg skal ta vaksinen 1.desember, skal da være 13+4.

Skrevet

Nei, hun har hatt svineinfl. Ellers hadde jeg gjort det...

Skrevet

Gutten min på 3 1/2 år ble vaksinert for nesten 2 uker siden. Hadde liiitt feber den natten, men var helt fin dagen etter:)

Skrevet

Min 3 åring tok den i går, fikk skyhøy feber i natt, men relativt fin form i dag:)

Skrevet

Ingen feber på min 3-åring, men trøtt og sliten kvelden etter.. Gubben hadde vondt i armen et par dager etter, ikke vaksineringsdagen + trøtt og slapp.

Jeg hadde ihvertfall dritvondt i armen etter stivkrampe og hepatitt for noen år siden, så regner med at dette ikke blir noe bedre! Gleder meg til å ha det overstått.

Skrevet

jepp, og mannen er. Eldste datter fikk litt feber, men ellers ingenting.

Skrevet

Ingen i huset her skal vaksinere seg. Har 3 barn 1,5 år, 4 år og 6 år. Syntes de vet for lite om vaksinen.

Skrevet

Gutten min på 19 mnd er vaksinert. han fikk ingen åpenlyse bivirkninger (som kul på armen, eller feber) men han var litt sutrete dagen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...