yasmina Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 bosatt i midtoesten tror faktisk at det kommer snoe her til jul. Faar helt vondt av han, lille 3 aaringen min, som heltfast og bestemt tror at det vil vaere snoe her paa julaften uansett hvor mye jeg forklarer og sier at, nei det vil det ikke, lille venn.
Tokatter_USA Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg husker mange snøfattige juler i Norge i oppveksten også. Vår julenisse kom aldri med slede, han kom med helikopter. Det var bare å gå opp i annen etasje og se ut på gårdsplassen, så ville vi se det! Men det turde vi jo ikke, for julenissen var så skummel, så vi trodde fullt og fast på at julenissen kom med helikopter. Dumme pappa, han hadde ikke vært i Amerika og lært at reinsdyrene kan fly! Jeg tror 3-åringen din vil akseptere at det ikke kom noe snø. Min farmor og farfar kom fra henholdsvis Rogaland og Nord-Norge.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Stakkar liten!! =) Storesøster venter også spent på snøen her. Men det er vel kanskje litt mer sannsynlig at vi får snø til jul enn dere!? =P Jeg spurte henne en morgen om hun skulle ha på ullundertøy, for det var skikkelig kaldt. Hun kikker forundret på meg og svarer; nei, jeg venter på snøen. Hun venter også på snøen slik at hun kan dra med bf på fjellet med snøscooteren =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå