Gå til innhold

tror det er noe på gang :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 3 dager med regelmessige vonde kynnere med 20-10 min mellomrom tok jeg tidligere i kveld 2 ss lakserolje - tenkte det hadde vært gøy å prøve....

jaggu ble det ikke til rier ! om det var olja eller kroppen som bestemte det for være uvisst:o)

vært en tur på ahus - men sendt hjem med pinex major for å sove da det ikke var særlig åpning enda... får ikke sove mellom taka- men nå har det faktisk dabbet av litt - noe jordmor sa var bra- da får kroppen hvile til det tar seg opp og fødsel kan begynne...

men kjenner jeg er redd alt skal stoppe helt opp....men siden jeg har 8 dager til termin mente jordmor at er du først i gang så er du i gang - så da får jeg stole på det :o)

kommer tilbake med oppdatering :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldiggris:) spørsm om ikke jeg må ut på leting etter lakserolje selv.. var de vanskelige på apoteket? Har hørt at enkelte ikke gir ut til gravide..

Skrevet

jo, og lykke til selvfølgelig:) hehe, litt treg av emg;)

Skrevet

Oi, så spennende! Du får prøve å slappe av, sove og samle krefter til siste innspurt. Kjenner jeg er litt misunnelig her jeg sitter :-)

og masse lykke til!!

Skrevet

oi, spennende. Da blir det kanskje min tur i dag også.. tror vi får samme dag se.. Jeg ble strippet i går og fikk blødning.. i da kom litt av slimproppen tror jeg..

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Lykke til (selv om du sniker i køen ;-))! Dette blir spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...