*rottiemama*endeligmamma Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Var på første UL sist mandag, og da var alt bra... Men selv om jeg ikke har blødd noe i det hele tatt, fortsatt uggen og lite matlyst selv om jeg er sulten hver time, har hvit tjukk utflod og "mensmurringer" , så er ikke brystene så ømme som da jeg fant ut at jeg var gravid for 3 uker siden. Er det slik at dette avtar, eller er det nok en grunn til bekymring??
bondeknøl Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 jeg har aldri hatt ømme pupper, og jeg er på vei med nr 2..
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 *puh* =) Det var godt å høre...=) Har derimot ømme brystvorter, som også svir og har litt utslett, noe som aldri har skjedd før... Man blir bare litt paranoid av å lese om alle her som har mistet symptomer og hatt en sa eller ma..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 sist mista jeg i uke 14. hadde skikkelig ømme pupper helt fra el. Denne gangen har jeg ikke ømme pupper, bare svir i dem av og til, er i uke 6. Er helt normalt har jeg hørt. med de 2 første kan jeg ikke huske at puppene var særlig ømme da heller. Men jeg har ikke utflod, er det normalt?
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 mine pupper varierer litt fra dag til dag / uke til uke hvor ømme de er. håper nå det er normalt det er sikkert fra person til person hvor mye utflod man har men min har å økt siden jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå