Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 jeg er nå oppe i str 85 E som begynner å bli litt liten( har to amme bher i 85 E), og er "bare" i uke 32 .. hvor mange cup gikk dere opp når melka kom? er førstegangs og har 0 peiling på hvilken str jeg skal kjøpe til å ha med på sykehuset.... leste nettop om en som gikk bra B-E... og siste spørsmålet: hvor får man eventuelt tak i amme bh i str G-H
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg gikk fra C til I, så alt er mulig. Ikke kjøp dyre ammebh'er før puppene har stabilisert seg etter fødsel, du kan aldri vite hvordan de blir. Jeg hadde en stor ammebh (ville nok satset på en som var litt større rundt, og en cup eller to større en du er nå) med meg på sykehuset, men brukte også singletter som var god elastikk i, de holdt på plass ammeinnleggene ganske greit. Du får bh'er i store størrelser på Change og andre undertøysforretninger. Ligg unna HM osv, de har ikke noe som duger for de som har litt større bryster. Mulig du kan finne noe på lindex.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 takk for svar:) venter litt med det... trodde ikke det var mulig å gå opp så mange cuper!! bra jeg hørte meg litt rundt før jeg dro å kjøpte en dyr ammebh som blir for liten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå