Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg holder en knapp på haugesunsk, syns at det er en utrolig nydelig dialekt;) Selv er jeg fra Tromsø, men hadde en gang en kjæreste fra haugesund..sukk, nydelig dialekt;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Dåårlig video, men dette er jo altså Valledialekten
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Er svak for trøndersk jeg da;o) Og snakker østlandskdialekt selv...kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Bergensk. Er fra Oslo, og hater dialekten min. DEn er så kjedelig
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Synes Liv Signe Navarsete har en spenstig dialekt!
Tigerpote Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Inntrøndersk og østfold-dialekt (med tjukk l og bilær og bussær) not
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Trondheimsdialekt:) trøndersk med andre ord:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Kristiansandsk, herlig og sjarmerende!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 bare elsker dialekten til ham jeg bor sammen med... tror det er delvis hva jeg falt for han er bergenser, fra Loddefjord selv er jeg telemarking og sier både bilær og båtær jeg og... ikke pen dialekt akkuratt.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 24. november 2009 #18 Skrevet 24. november 2009 Jeg syntes også trøndersk. Har vel noe med at jeg kjenner bare koselige folk som er i fra trøndelag...jeg liker trøndere rett og slett:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #20 Skrevet 24. november 2009 Bergensk syns av og til sørlandsdialekt er fint
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #21 Skrevet 24. november 2009 stavanger... elsker når de sier du er så herlige:)))
Daddy-Oh Skrevet 24. november 2009 #22 Skrevet 24. november 2009 Helt enig med HI og et par andre her... Haugesundsdialekten er den fineste. Generellt vestlandsdialekter er fine, utenom Bæææææærgensk da.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #23 Skrevet 24. november 2009 Nordlandsdialekt- Evenesområdet- er nyyyyydelig! Blir helt mo i knærne av gutter med pen nord-norsk dialekt!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #24 Skrevet 24. november 2009 Sognamaol!!! Dååån! Og haugesundsk )
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #25 Skrevet 24. november 2009 En sjarmerende person kan gjør hvilke som helst dialekt vakker! Og omvendt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå