Gå til innhold

Hva er den peneste dialekten da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder en knapp på haugesunsk, syns at det er en utrolig nydelig dialekt;)

 

Selv er jeg fra Tromsø, men hadde en gang en kjæreste fra haugesund..sukk, nydelig dialekt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåårlig video, men dette er jo altså Valledialekten :)

Skrevet

Er svak for trøndersk jeg da;o) Og snakker østlandskdialekt selv...kjedelig!

Skrevet

Bergensk.

Er fra Oslo, og hater dialekten min.

DEn er så kjedelig :)

Skrevet

Synes Liv Signe Navarsete har en spenstig dialekt!

Skrevet

Inntrøndersk og østfold-dialekt (med tjukk l og bilær og bussær)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

not

Skrevet

Trondheimsdialekt:) trøndersk med andre ord:)

Skrevet

Kristiansandsk, herlig og sjarmerende!

Skrevet

bare elsker dialekten til ham jeg bor sammen med... tror det er delvis hva jeg falt for ;)

han er bergenser, fra Loddefjord :)

 

selv er jeg telemarking og sier både bilær og båtær jeg og... ikke pen dialekt akkuratt.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg syntes også trøndersk. Har vel noe med at jeg kjenner bare koselige folk som er i fra trøndelag...jeg liker trøndere rett og slett:)

Skrevet

Bergensk :P

 

syns av og til sørlandsdialekt er fint

Skrevet

stavanger... elsker når de sier du er så herlige:)))

Skrevet

Helt enig med HI og et par andre her...

 

Haugesundsdialekten er den fineste.

Generellt vestlandsdialekter er fine, utenom Bæææææærgensk da.

 

 

Skrevet

Nordlandsdialekt- Evenesområdet- er nyyyyydelig! Blir helt mo i knærne av gutter med pen nord-norsk dialekt!! :)

Skrevet

Sognamaol!!! Dååån! Og haugesundsk :o)

Skrevet

En sjarmerende person kan gjør hvilke som helst dialekt vakker! Og omvendt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...