Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Ønsker meg virkelig et barn, men det er neimen ikke så lett som det høres ut!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Denne tråden ville jeg ha skrevet på 1, 2 og 3 trimester!
Carina har to små gull Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg ble gravid nå siste gang ved hjelp av alupunktur. Men endte desverre i en MA
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg har blitt gravid tidligere med bruk av hostesaft - men mistet i MA, tar ikke sjansen på å drikke dette igjen =( Det får nok bare komme naturlig for min del =) Lykke til da!!! Klem
Påtidemedentil Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Finn ut når du har eggløsning, peis på denne perioden, etter han har gått inni deg, legger du deg med føttene opp mot veggen i 5 min.. Venninna mi gjorde det, de fikk unge på første forsøk. Å jeg har eggløsning 6.12-11.12 så da er det min tur til å forsøke Lykke til
3barns-mamma <3 Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 ha sex før dere skal ligge dere, og når han har kommet inni deg så ligger du deg på siden ( ta gjerne noe mellom bena så ikke alt renner nedover ) og ligg med det inni deg til morningen igjen. Jeg og min type prøvde i 3år uten å bli gravid, men første gang jeg lå natten over med ''soldatene'' i meg, så ble jeg jaggu gravid på første forsøk og det har jeg blitt etter dette også
Gjest Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Tusen takk for svar! Håper det ordner seg for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå