Gå til innhold

Hva syns du om navnet Nickoline?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs om du vil ha en osloberta av en fjortis eller ikke det;)

Skrevet

Datra til ei venninne heter det- hun er verdens nydligste:)

Skrevet

Du må iallfall ikke bruke både c og k, du må velge.

Skrevet

høres ut som nikotine

 

grusomt navn. ville ikke kalt min værste fiende det engang.

Skrevet

Næh, tenker på Nicorette nikotintyggis. Og den får jeg halsbrann av.

Skrevet

Ja, det blir for mye Nickotine. Kall jenta Alkomole.

Skrevet

hehehehe :) Jeg synes Nickoline er flott navn jeg!

Skrevet

For øvrig enig med de som skriver at det er finest med Nikoline :)

Skrevet

Jeg tenker på en liten bok jeg hadde da jeg var lita, som handlet om en katt som het Nicoline :-)

 

Tror ikke jeg hadde reagert dersom jeg møtte ei jente som het det...

Skrevet

Grusomt navn, eneste jeg vet som heter det er datteren til ei av dem som sitter inne for Nokas-ranet... Det gjør det ikke penere for å si det sånn...

Skrevet

Litt søtt og litt jålete ;-)

 

Hadde skrevet Nikoline jeg da ...

Skrevet

Dattera til ei venninne heter det, men der staves det Nicoline... vet ikke helt hva jeg synes om det, men man blir vant med det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...