Gå til innhold

Noen fra DRAMMEN eller områder rundt her?

MammaMø med to små

Anbefalte innlegg

Skrevet

koselig med nye bekjente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Lier:) Kommer fra Porsgrunn egentlig, men så traff jeg en gutt da vet du, og da flyttet vi hit etter endt skolegang i Tønsberg. Så kjenner ikke akkurat så veldig mange, nesten ingen egentlig... Så det er litt kjedelig...

Skrevet

har lyst til å bli kjent med gravide rundt omkring:) spennende å dele erfaringer:) hvor langt er du på vei da? :)

Skrevet

Jeg er 17 fullgåtte imorgen:) Er 22 år, blir 23 i januar... Jeg har også lyst til å bli kjent med andre gravide herfra, siden jeg ikke kjenner så innmari mange her...

Skrevet

Hvor langt er du på vei da?:)

Skrevet

jeg er 20+2 i dag:) har termin 21.april:)

bor på rundtom:) hvor bor du da?

send meg en pm med mailadr så kan vi mailes:)

Skrevet

Hei!

Vi er en haug med jenter som treffes med jevne mellomrom. Det opplyses om treff på treff-sidene buskerud og vi har en egen facebookgruppe: BIM-treff drammen jentene. MAnge er med på hvert treff og det kommer flere nye hver gang. Neste treff er på Taj Mahal i Drammen (ved siden av Snappys) tirsdag 8/12 kl 19. Bare å henge seg på :)

Skrevet

ja jag var på et treff på jonas b:) syns det er vanskelig å bli ordentlig kjent me noen når man er så mange. det var veldig koselig,misforstå meg ikke,men som sagt,vanskelig å bli kjent liksom syns jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...