Gå til innhold

Pepperkakeby-TERROR faktisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Dette er tapere, som ikke er flinke verken i skole, idrett eller sosialt. De må nærmest være tilbakestående, sa politiførstebetjent Karsten Raa.

Det skrives om illsinte bergensere og folk som går av hengslene.

Bergen 22/11 kan føres opp på lista sammen med oss (Madrid 11/03) og de over sjøen.

Agurk agurk.

Eller agur pepperkaker, som det sies på godt baskisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men å knuse små barns byggverk er faktisk bare trist. Drukne dem i fjorden.

Skrevet

Er faktisk helt enig.. Dette er barns glede og så må en idiot ødelegge dette ved å tilfredstille seg selv!

Heng han opp på veggen inne i teltet med et skilt over der det står at han er synderen!!

Skrevet

Ja, dette overgår de fleste terroraksjoner verden over. Og så i Bergen, da, av alle steder. Vi må nok ta i bruk de gamle avrettingsstedene. Det ligger sikkert noen gamle galger og slenger rundt omkring.

Skrevet

Nå har jo fyren meldt seg, og tilstått at det var et fylleinnfall. Regner med at jula i år ikke blir helt det samme.

Skrevet

Jeg syns uttalelsen av politiførstebetjenten er drøy. I hvilke andre saker er det akseptert å uttale seg sånn? Jeg kan ikke komme på noen.

Skrevet

Han som mente at dette var en som sleit på alle felt og generelt var taper? Ser ikke egentlig noen grunn til å henge barnet som påpeker at keiseren er naken.

Skrevet

Godt mulig det er sant, likevel syns jeg ikke det passer seg med den uttalelsen.

Skrevet

Nei, det kan du ha rett i, men jeg har utrolig begrensa sympati med vandaler uansett.

Skrevet

Jeg er helt for at vandaler får det de har ødelagt trøkket sidelengs oppi ræva, og samme med tyver. Da hadde de nok aldri stjelt en bilradio igjen!

Når det er sagt syns jeg er er latterlig at Bergensangrepet blir beskrevet som terror. Greit at jeg velger hvor jeg bor og sånn, men jeg vil ikke si at jeg hadde fått samme panikken av pepperkakeknuselyder som full utrykning av Guardia Civil som atter en gang sperrer av digre områder etter bombeadvarsler. Spesielt når jeg er midt i dette området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...