Gå til innhold

Dere som kan kjenne EL


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sån at dere kjenner det hele dagen?

Jeg har hatt skikkelig "mens-smerter" i dag,men er bare på dag 12 så det er litt tidlig å få besøk enda.

Hadde litt tykt slim nå i kveld,så er sikkert EL pågang.

Men å kjenne det hele dagen da??Og så kraftig en periode på formiddagen...

Har aldri kjent EL før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner EL slik du forklarer det nå...

Skrevet

jeg merker det på en forferdelig sterk PMS depresjon. har ikke PMS rundt menstrasjon, bare rundt EL

Skrevet

Jeg kjenner det en hel dag som regel ja, skikkelig ømt og vondt til tider..

Skrevet

Ok.

Holder det at vi jobbet i går eller bør vi gjøre en innsats nå også?

Er så sliten...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...