Gå til innhold

haha... dette er litt sykt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

altså, jeg syns en fyr er temlig sjarmerende! velig faktisk!

 

og nå brukte jeg kvasir og skattelister og fant ut at denne fyren jeg driver å flørter med er 61 år :o

 

jeg er 25...

 

haha... jeg viste han var gammel altså, men ikke 61 år... trodde han var 45 eller noe :P

 

jeg må seriøst skaffe meg hjelp et sted

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) og hva sier skattelisten?? ;)

Skrevet

skatteliten er flott. jeg kunne vært husmor :P

 

men 61 år...hm.. jeg som tenkte at han hadde vært en fin elsker.. men nå er jeg i tvil.... haha

Skrevet

OMG! Han holder seg godt;-0 !Men 60 + er litt skremmende ja...

Skrevet

Hehe, vil egentlig si ekkelt, men:)

 

Ei venninne møtte en mann ute, og trodde han var 40-45, så viste det seg at han var 59:) Litt skummelt siden hun selv er 26:) Kjærester ble de ikke, men litt kos nå og da:)

Skrevet

ja ikke sant!

 

han ser ikke 61 år ut. oslomor du må være mitt vitne på at han ikke ser 61 år ut... haha

Skrevet

61 var kanskje liiittt gammelt ja =)

Skrevet

hehe... ja det er litt ekkelt å tenke på... hahha

 

det var litt kos nå å da som var planen min :P

men det vet jo ikke han da :P

Skrevet

Du, jeg hadde tippet max 52 kanskje, og jeg er veldig god på alder;) Men, alderen skjemmer ingen da;) (ikke han iallefall:)

 

Ærbødigst hilsen Sannhetsvitne alias

Skrevet

haha.. du er syk! :D:D:D

 

viste du at han het johannes også?

 

jeg må skaffe meg mindre fritid tror jeg :P

 

uansett har jeg fremdeles lyst på han... haha

Skrevet

Det som virkelig hadde vært sykt er om du fortsatt hadde hatt ditt gamle nick;0

Kanskje det er skjebnen?

Skrevet

hahah.. ja det er sant.... haha..

 

jeg trenger litt skjebne, for den har vært borte fra meg i mange år... haha.

 

 

Skrevet

Å, så gøy at det ikke bare er jeg som er despo!!!!;-)

Kjør på :::), alder ngen hindring ;-)

Skrevet

hahahahaha.... du er seriøst den kuleste i verden!

hva skulle jeg gjort uten deg og OsloMor? dere er jo bare fantastiske :D

 

 

Skrevet

Seriøst, kjør på!!!!!!!!!!!! Alder er absolutt ingen hindring i verden=:-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...