:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 altså, jeg syns en fyr er temlig sjarmerende! velig faktisk! og nå brukte jeg kvasir og skattelister og fant ut at denne fyren jeg driver å flørter med er 61 år jeg er 25... haha... jeg viste han var gammel altså, men ikke 61 år... trodde han var 45 eller noe jeg må seriøst skaffe meg hjelp et sted
playground princess Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 hehe og hva sier skattelisten??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 skatteliten er flott. jeg kunne vært husmor men 61 år...hm.. jeg som tenkte at han hadde vært en fin elsker.. men nå er jeg i tvil.... haha
OsloMor Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 OMG! Han holder seg godt;-0 !Men 60 + er litt skremmende ja...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hehe, vil egentlig si ekkelt, men:) Ei venninne møtte en mann ute, og trodde han var 40-45, så viste det seg at han var 59:) Litt skummelt siden hun selv er 26:) Kjærester ble de ikke, men litt kos nå og da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 ja ikke sant! han ser ikke 61 år ut. oslomor du må være mitt vitne på at han ikke ser 61 år ut... haha
playground princess Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 61 var kanskje liiittt gammelt ja =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2009 hehe... ja det er litt ekkelt å tenke på... hahha det var litt kos nå å da som var planen min men det vet jo ikke han da
OsloMor Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Du, jeg hadde tippet max 52 kanskje, og jeg er veldig god på alder;) Men, alderen skjemmer ingen da;) (ikke han iallefall:) Ærbødigst hilsen Sannhetsvitne alias
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2009 haha.. du er syk! :D:D viste du at han het johannes også? jeg må skaffe meg mindre fritid tror jeg uansett har jeg fremdeles lyst på han... haha
OsloMor Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Det som virkelig hadde vært sykt er om du fortsatt hadde hatt ditt gamle nick;0 Kanskje det er skjebnen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2009 hahah.. ja det er sant.... haha.. jeg trenger litt skjebne, for den har vært borte fra meg i mange år... haha.
cherry coke Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Å, så gøy at det ikke bare er jeg som er despo!!!!;-) Kjør på ::, alder ngen hindring ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2009 hahahahaha.... du er seriøst den kuleste i verden! hva skulle jeg gjort uten deg og OsloMor? dere er jo bare fantastiske
3snuppeliner Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Seriøst, kjør på!!!!!!!!!!!! Alder er absolutt ingen hindring i verden=:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå