Gå til innhold

Livet mitt er helt perfekt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uerstattelig, vakker, snill, omtenksom, tålmodig, morsom og intelligent mann, et barn vi begge elsker høyere enn alt, vi har et vakker hjem og karrierer vi begge har jobbet hardt for å oppnå!

Vi ønsker oss veldig et barn til, men vi er lykkelige uansett med den utrolige jenta vi allerede har..

Det hender jeg må klype meg selv i armen for å skjønne hvor heldig jeg er som har det så bra.. :)

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men jeg blir veldig glad for å høre at noen mennesker har det slik. Og kanskje er det håp for meg også, en dag... :)

Skrevet

Jupp:)

Skrevet

Det har ikke alltid vært sånn, tro du meg! Vi har til og med vært fra hverandre for noen år siden.. Vi har slitt med økonomien, hverandre og oss selv.. Men de siste 2-3 årene har alt falt på plass.. Det er nesten som en drøm! :)

HI

Skrevet

Livet mitt er langtfra perfekt, men jeg har det bra og jeg har det jeg trenger. Så alt i alt så er jeg godt fornøyd:)

Skrevet

Ja..jeg har det sånn...

Har en fantastisk Mann på alle måter som jeg vet elsker meg og som jeg elsker masse masse tilbake, og har en nydelig og vakker sønn,flott hjem også.

Det mangler en jente,det ville vært prikken over i`en....men det går,kunne ikke hatt det bedre, har det sinnsykt bra ,helt fantastisk bra.Det er en deilig følelse :-).

Skrevet

Nei, kan ærlig talt ikke si at livet mitt er perfekt nå selv om jeg har det meste du nevner over.. ( mangler karieren, har tre vakre hjem og har to barn)

Grunnen til at mitt liv ikke er perfekt er at vi er midt i sykdomshelvete og går fra et nederlag til et annet, så nyt det du har mens du har det for ting kan forandre seg utrolig fort..

Fikk bare lyst til å grine akkurat nå, men det er jo ikke pga at du har det bra og forteller om det. Bare det at jeg vil tilbake til tiden før sykdommen..

Skrevet

Det høres tøft ut, anonym 22:49! Jeg ønsket ikke at noen skulle bli lei seg av innlegget mitt, det var mer en liten jubel fra meg selv til meg selv om å huske på hvor heldig jeg er, nettopp fordi, som du sier, det kan snu så fort!

Håper på snarlig helbred for den/de syk(e) i familien din, og måtte livet deres bli som før!!

Klem fra HI

Skrevet

Det er en deilig følelse, og man må huske å kjenne på den av og til, og ikke ta det for gitt! :)

HI

Skrevet

Mitt liv er jo helt sikkert ikke perfekt sett utenifra, men vi har det perfekt innad i familien, og det er det som teller! :)

HI

Skrevet

Det gjør jeg også..

Skjønner godt at du vil juble over livet ditt.Det er egentlig godt å "se" at andre menesker er lykkelige, det bare slo så utrolig hjem hva vi har mistet akkurat da jeg leste innlegget ditt.

Takk for klemmen og nyt hvert sekund av lykken din, det fortjenner du!!

NN over deg..

Skrevet

Helt enig....Man må virkelig minne seg selv på hvor heldig man kan være...for man vet aldri.

Ønsker masse lykke for dere og håper det snart vil snu :-)

Skrevet

Som min morfar brukte å si: "Det er det man har og ikke det man eier som gjør livet verd å leve" ;)

Skrevet

Nei desverre :(

Leier bolig, har ikke råd til å ta den utdannelsen jeg ønsker akkurat nå så må være i en jobb jeg ikke trives i, kun for å tjene penger.

Blir vel sambo som får ta utdannelsen sin først..sukk..blir vel 30 jeg da før jeg får begynt.

Skrevet

Ja!! Jeg takker hver eneste dag for det jeg har!! :-)

Skrevet

*signerer* :)

Er veldig takknemlig for alt jeg har- og det er egentlig godt å bli minnet på det innimellom, for det er så lett å ta det for gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...