Gå til innhold

Dere som dra på ferieturer med barn... Tar dere med

Anbefalte innlegg

Skrevet

BILSETE??????

Eller hvordan gjør man det?? Kan jo ikke satse på at man finner biler med sete til babyene når man er ute og reiser. F.eks taxi til og fra flyplass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare ett barn (4mnd) som jeg har vært på ferie med en gang, da besøkte jeg min mor som bor 70 mil unna...hun lånte da et bilsete som vi brukte så jeg slapp å ta det med...ellers går det og an å leie...ville ha bestilt taxi på forhånd og sagt at det var behov for barnesete, da vil jeg tro du får det---

kommer vel litt an på hvor dere skal på ferie og hvor mye bil dere skal bruke

Skrevet

Tenker på de som drar til utlandet ("syyyyyyyyden") osv. Selv om man blir på hotellområdet hele ferien, så skal man jo fram og tilbake til flyplass

Skrevet

Hvis vi har leid bil, leier vi jo med seter.

Generelt i utlandet er det lite poeng med bilseter i taxi osv., fordi de ofte ikke har belter bak til å feste med osv.

Hvis du vil kjøre med ungen sikret hele tiden, må du leie bil med seter som du plukker opp på flyplassen.

Skrevet

Nja, det kommer litt an på hvilket "utland". Loven i Spania har vært en stund at alle seter skal ha setebelte og jeg har ikke kommet over en eneste taxi her som ikke har det bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...