TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Plutselig fått så veldig mye sure oppstøt. Spesielt om natten. Ikke vært plaget med dette før, bortsett fra på slutten av graviditen med snuppa ( som er snart 3,5) Noen tips? Hva bør jeg unngå å spise/drikke....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 unngå strekt kryddret mat, fet mat. drikk melk, det hjelper.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 og ikke spis for mye om gangen, spis heller lite og ofte.
Silje789 Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Ville snakket med lege visst jeg var deg. Har samme problem og for nå somac. Kur med som varer 14 dager.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hev enden på senga.. Ligg høyt. Ikke spise sent om kvelden. Små måltider, ikke krydret mat.. Kan hende du reagerer på enkelte matvarer, men det finner du ut etter hvert.. Kjøp reseptfrie midler på apoteket som kan hjelpe.. HVis ikke det hjelper, kontakt lege og få medisiner på resept..
lillepixie Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Spiser du mye brød? Kutt det ut helt, spis knekkebrød i stedet. Tror gjær er noe av det verste faktisk. Samboeren min har vært plaget med sure oppstøt og halsbrann i mange år og har det aldri etter han kuttet ut brød så verdt et forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå