Gå til innhold

Hva pynter dere pepperkakehuset med?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en gjeng her på pepperkakehuspynting til helgen og lurer litt på hva som er artig å pynte med?!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal pynte pepperkakehus for første gang til helgen, og vi skal pynte med non-stop, seigemenn og marshmellows :)

Skrevet

Foruten seigmenn og nonstop... kakepynt som sølvkuler, sukkertopper, tutti frutti strø, kvarte kvikk lunsj striper, mokkabønner, kremtopper, engelsk konfekt

 

Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser...

Skrevet

hvis du knuser sukkertøy ( type bringebærdrops) og legger i vinduene før du steker får du fine glass-ruter.

 

Gleder meg til vi skal bake !

Skrevet

melis, non-stop og glassrutene som er nevnt over! Jeg synes det er mer enn nok!:)

 

Vi tenker å bake i helgen! mmmmmm;)

Skrevet

all slags snop egentlig;) (utnom "rent" gummisnop uten sukker på, som for eksempel lepper. Klisser og samler støv;p

 

du kan også ha litt konditorfarge i melis blandingen, det gjorde vi idag;) stilig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...