flypapir Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Skal ha en gjeng her på pepperkakehuspynting til helgen og lurer litt på hva som er artig å pynte med?!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 skal pynte pepperkakehus for første gang til helgen, og vi skal pynte med non-stop, seigemenn og marshmellows
galemathias og snusmumrik Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Foruten seigmenn og nonstop... kakepynt som sølvkuler, sukkertopper, tutti frutti strø, kvarte kvikk lunsj striper, mokkabønner, kremtopper, engelsk konfekt Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser...
lure Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 hvis du knuser sukkertøy ( type bringebærdrops) og legger i vinduene før du steker får du fine glass-ruter. Gleder meg til vi skal bake !
Bimme Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 melis, non-stop og glassrutene som er nevnt over! Jeg synes det er mer enn nok! Vi tenker å bake i helgen! mmmmmm;)
*toppris* Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 all slags snop egentlig;) (utnom "rent" gummisnop uten sukker på, som for eksempel lepper. Klisser og samler støv;p du kan også ha litt konditorfarge i melis blandingen, det gjorde vi idag;) stilig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå