Gå til innhold

Barnepass på SATS

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har 1åringen sin der?

Hvordan fungerer det?

Det står at de ike tar ansvar for mating og bleieskift.

Er det lov å spise der i det hele tatt?De som er litt eldre kan jo ordne seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har min 11-mnd gamle gutt der. Det fungerer som en slags lekepark. De har masse leker og aktivitetsting, filmer osv. Litt for hver alder. Han trives godt der. Det er bare en ansatt i den barnepassen jeg bruker, og det virker som det kan bli litt mye å holde styr på dersom det blir mange veldig små der på en gang. Hvis det trengs bleieskift eller ungen hylgriner og er utrøstelig eller andre ting, så kommer de og henter forelderen. Det har skjedd flere ganger med meg, men jeg har aldri avbrutt treningen helt. Bare roet han og gått tilbake til timen.

Det har aldri vært aktuelt med spising mens guttungen har vært der, så jeg vet ikke om det er lov. Han er der stort sett bare 1-1,5 timer av gangen. Han blir veldig sliten av å være der. De har ingen barnestoler eller spisebord, bare lekebord og vippestoler etc. Hvis ungene trenger å sove mens mor/far trener kan de stå i resepsjonen og de ansatte ser etter dem. Mulig det varierer fra senter til senter, hvor mye plass de har osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...