MammaTilToTette + spire Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Ut fra egne beregninger skulle jeg hatt eggløsning på fredag eller lørdag. I dag har jeg vært utrolig kvalm og uvel, litt smådårlig i magen og varm... Frykter at det kan være noe på gang...Ja,det høres sikkert rart ut at jeg tror det allerede nå, men med førstemann fikk jeg positiv test en uke etter befruktning og kjente det tidlig da også...Er litt bekymra nå må jeg si... Men det jeg ikke kan huske er at jeg har vært sånn i forbindelse med eggløsning før, men det er kanskje mulig?? Noen som har erfaringer med noe lignende???
Turtelduen Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Ikke opplevd det sånn, men jeg har fått migrene når jeg har blitt gravid og sist gang husker jeg at jeg fikk migrene dagen etter forventet eggløsning og da og "hyrdestund" ;-) Så her reagerte kroppen med en gang. Trodde ikke det var mulig, men joda.Kan jo være sånn for deg og. Men det kan også være eggløsningen som gjør at du reagerer sånn... Har hørt at noen merker det på den måten... Eggløsningen...
MammaTilToTette + spire Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Ja,snodig hvordan kroppen reagerer!! Synes å huske at jeg var veldig kvalm og trøtt forrige svangerskap, og det med en gang... Det er jo fint å finne det ut så tidlig, men ikke like fint å få migrene da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå