*LillaMeg* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hvordan vet man at det er fosteret og ikke noe annet? Snakker da selvsagt når man ikke er så langt på vei at man kan merke det på utsiden.. Sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjenner bare "dunk", ingen fiskehaler eller bobler.. Og lurer jo da på om det er babyen, eller en tarm, luftboble liksom.. Er bare 17 uker, og første gangen idag at jeg har kjent noe som kanskje kan være den..
b77h Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 det er nok helt umulig å vite, og varierer fra person til person! Jeg kjente ikke noe før i slutten av uke 18 - og da var det når jeg holdt hånden på magen og lå på ryggen. Nå er jeg i uke 30 og kjenner masse liv hver dag - det kan du glede deg til :-) veldig koselig!
Annci<3 Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 man vet ikke før bevegelsene blir sterkere og det ikke lengre hersker noe tvil 17 uker,
Annci<3 Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 wops, ble ikke ferdig å skrive der.. 17 uker, da kjente jeg tydelige spark. Det er forskjellig hos alle, men sikkert ikke lenge ijen før du kjenner det skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå