Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Er det kjipt å få eller? Hva ville dere helst hatt, body, teppe eller noe helt annet? Hjemmestrikket altså... Eller ville dere blitt sure fordi gaven ikke kan byttes?
VåreSøteSmå Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hadde blitt glad ) Teppe,bukse,genser,sokker,votter,luer osv (om du tenker på til de små?)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Nei det er kjempe fine gaver, hadde blitt glad for alt:) Hjemmestrikket står øverst på ønskelista, bare så synd at ingen i min familie strikke lenger:(
Lea Laus Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hadde blitt ovrlykkelig! Er det beste man kan bruke det;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Åh...jeg hadde blitt kjempe glad for hjemmestrikka gaver. Uansett om det er sokker eller genser. Kjempe koselig å få det til jul.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Det er absolutt ikke kjipt å få. Hadde blitt kjempe-glad. Jeg strikker selv, men er begrenset hvor mye jeg har tid å strikke. Jeg ville nok helst ønsket meg votter, sokker, ullboy, ullbukse eller ulljakke. Lue også hadde det ikke vært for at min erfraring er at luene vi får i gave ALLTID er for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå