Mille** Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hadde de vondt etterpå? Skal dra med 4 åringen i morgen, før barnehagen, men er redd hun skal sitte med vondt i armen resten av dagen. Jeg hadde veldig vondt i armen, men det var verst utpå kvelden....
engajente Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Vår 2 1/2 åring har ikke klaget i det hele tatt. Hjalp mye med bambi plaster
Babyønske �� Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Min er bare 10 mnd, men har ikke merket noe på han. Eller kanskje litt når vi tok på stikket dagen etterpå, men det er alt.
Mille** Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2009 OK, takk for svar. Satser på at det går bra. Kjenner jeg gruer meg litt, tviler på hun vil ta den frivillig. ;o/ Dette er ei tøtte som nekter å ta nesespray tom, selv om hun er potte tett i nesa. Jaja....noen ganger må man bare, selv om man ikke vil.
tezzie Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Min erfaring er at de under 6 år ikke har spes vondt i armen etter vaksina. Min 4-åring reagerte ikke, ingen i barnehagen jeg jobber i heller, der 6 barn mellom 1-3år har tatt den. Ei heller 5 åringen til min kollega har klaget på smerter i armen. men min 8 åring, og en vennines 8 åring har begge hatt vondt i armen siden fredag. Men i dag har det gått ganske greit egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå