Gå til innhold

Akupunktur mot bekkenløsning - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg får mer og mer vondt i rygg og setemuskulatur, klassiske bekkenløsningsplager. Lurer på om jeg skal prøve akupunktur mot dette, er det noen som har prøvd og som kan fortelle litt om det? Tar gjerne imot tips om flinke og rimelige folk i Oslo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nummer to gikk jeg til en fysioterapaut som kombinerte akupunktur og masasje. Det hjalp masse:)

Med nummer tre gikk jeg til en akupunktør som skulle være veldig flink med gravide. Ho satte nåler standard gravid nåler som ho kaller det, så skal det hjelpe på å rette opp kroppen. Får energi også:) Ho gjør også noe som heter noksing (ikke helt sikker på stavingen..) Ho tente på en pinne som ble varm og glødende. Var ikke vondt. Bare kjempe godt og bekkenet ble som nytt etterpå:)

Går til ho nå med nummer fire også:)

Noen tips du kan tenke på

- gå inn og ut av bilen og senga med samlede ben.

- sko med litt hæl gir en fin sving på hoftene:) Stiv bekken gange gjør det bare værre.

- har du barn, la de helst gå opp og ned trapper selv. Ikke løft de i badekaret.

- sitt å kle på deg sko-sokker.

-sitt når du kler på barna

-ha gjerne ett glatt laken, lettere å snu deg.

- Ha en stor pute/ammepute mellom bena når du sover på siden

Bor i Østfold, har desverre ikke noen kjennskap til akupunktør i Oslo. Kanskje jordmor vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...