Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 1) I dette landet er det lov å ha opp til to av dem. 2) Vi har noe digert i hagen som ser ut som en kjempemarihuanaplante, for ikke å si tre. Den har grener og jeg kan være klatreape i den. Er det noen tre- og plantespesialister der ute?
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Nå i mørket skal du ha meg ut, i pysjbukse, for å ta bilde? Ok da.
Turid Laila Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Selvsagt. For øvrig googlet jeg meg frem til at de kan bli 6-8 meter høye, eller no sånt.
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2009 Vodafone net-stick tar som kjent sin tid, men tre bilder lastes opp i skrivende stund.
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 http://pknullni.blogspot.com/
Turid Laila Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Den var stilig, og veldig stor. Men jeg aner ikke hva det er...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 nå aner jeg ikke hvordan man gjør sånt men om du tørker dem og røyker litt så finner du vel ut hva det er eller ikke er
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Heihei! Tror ikke det er en marihuanaplante du har i hagen din. Googlet fram bilde av marihuanaplanter og de så litt forskjellige ut fra den du hadde i hagen din: http://www.spaniaavisen.no/photoalbum/view2/P3NpemU9b3JnJmlkPTI4NzMzMA.jpg Men jeg stussa over en ting, er det virkelig lov å ha marihuanaplanter i norge? Trodde dette var helt forbudt..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 hvorfor tror du hun bor i norge?
Turid Laila Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Jeg stemmer for forslaget til ::. Eller du kan pakke ned litt i kofferten og se hvor langt du kommer på vei ut fra Syden. Litt krydder i hverdagen, liksom.
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2009 Nei, i Spania er det lov å ha to planter. Det er også lov å gå rundt med narkotika så lenge det er "til eget forbruk". Men dette er landet hvor ansatte kan stjele penger fra kassa i butikken og sjefen ikke kan gjøre noe med det for det er "naturlig at de blir fristet" og hvis du da vil gi vedkomne sparken må du betale ham / henne 45 dagers lønn per år de har jobbet for deg, det kan fort koste 6-7 tusen euro hvis personen har jobba for deg en stund, landet hvor sjåfører som har hatt lappen i noen år kan drikke mye mere alkohol enn de som kun har hatt den i et år, altså du er full men har noen års erfaring så det er greit, du starter med åtte prikker på ditt sertifikat og om du kjører for fort mister du en prikk, så det er vel ikke en overraskelse. Det vi har her er et tre med stamme som deler seg og det er minst fire meter høyt.
Miss Foster Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 så så business-woman - må ikke være amper nå. Alt ordner seg til slutt og Maria må gå med halen mellom beinene uten indemnización ni nada og kan bruke sin justificante som dopapir. Det med 45 dager er det en maks grense på da - hvis det kan være noen trøst *ler rått* Og man starter ikke med prikker - man får prikker etterhvert... Fulle spanjoler som kjører er nå en ting - like trivelig er kamikaze-pilotene som finner det for godt å skal ta selvmord i hora punta på mandagsmorgenen på A1 - DE er morsomme de...... *ironi ja* Ellers kan jeg love deg at det er et sjokk når man er vant til å kjøre 140km/t å komme tilbake til molbolandet hvor man plutselig for det meste kun kan kjøre 60 (hvis du er heldig 80)......
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Jeg tenkte bare automatisk at hun bodde i Norge, men ser jo nå at hun ikke skrev noe om hvor hun bodde:) Men tror ikke det er en marihuanaplante ihvertfall;)
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 Sa brura. (ja, jeg har seriøst sovet for lite)
prekæs Skrevet 25. november 2009 #16 Skrevet 25. november 2009 Det er ikke marihuanaplante. De har samme fasong, nesten, men smalere blad. Hva jeg vet. Kremt.
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 25. november 2009 Der smalt det til fra hu der igjen ja! I Spania starter man med prikker, søta, de som har hatt lappen i over tre / fire (?) år starter med 12, de som har hatt den mindre enn det starter med bare 8. De kan med andre ord gjøre mindre galt før de går tom for prikker og mister lappen. Ikke kom her og kom her, da du tok lappen i 1972 var loven annerledes. Jeg tok lappen i Spania og har alltid syns det er en større utfordring å kjøre i Norge enn her. Jeg kjørte forresten på is for første gang da jeg var hjemme i mars (det snødde jo så jævlig da) og bilen skleeeei bortover og jeg gaula som en unge i berg-og-dalbane. Jeg gleder meg til den dagen hun sier hun ikke får tak i justificante, hun veit fortsatt ikke at vi var innom Lovens Hus og snakka med dem. Hun får skriftlig advarsel i morra. Men veit du hva! En ansatt kan faktisk "bare ikke dukke opp" i ti . TI . TIIIII dager uten å gi beskjed før man kan gi vedkomne sparken. Fra og med mandag skal hun på kurs hos meg og jeg gleder meg lite. Faen det blir nesten like ille som han russeren med kronisk ereksjon og høreproblemer, jeg orker iiiikkeee men må. Tiene derecho a un curso para mejorar su prestación y treinta días para completarlo, como no apruebe - a la calle din balle. Acumulando, sabes? Ay.
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2009 #18 Skrevet 25. november 2009 Og du skal liksom ha barn? Du er nok bare en fjortis med fritidsproblemer, skikkelige foreldre vet ikke slikt.
prekæs Skrevet 25. november 2009 #19 Skrevet 25. november 2009 Du sier noe. Mine unger vil i hvertfall ikke oppleve å ha en mor som står gråtenes over fulle barn og spør: "harrru drekki hasj nå eller?" Noe jeg hørte en bekjent fortelle om.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. november 2009 #20 Skrevet 25. november 2009 Kan jeg få den planten til jul?
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 26. november 2009 Du kan komme og hente de 19 kiloene med avkuttede blader som nå ligger strødd her?! Jeg gikk amok med saksa for noen dager siden og har bare fått kvitta meg med halvparten.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. november 2009 #22 Skrevet 26. november 2009 Nei - jeg skulle ha hele planten! Men du har ødelagt all dens prakt!
Patetica fåkksi Skrevet 26. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 26. november 2009 Nei, jeg har stusset den. Tatt tuppene. Nå har den bob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå