Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 De har jo det meste fra før.. Har kjøpt fotokalender fra ungene, også skal de få noe fra meg om mannen for ca 200kr.. Synes det er vanskelig å finne noe til par, for hvis jeg kjøper pynteting eller lignende, blir det jo dama som får mest glede av det...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Tenkte jeg kunne si digital fotoramme med MASSE bilder av barna Hehe... Men siden dere allerede sakl gi fotokalender, så er vel det ikke så aktuelt
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 ja og det er vel litt dyrere enn 200, hehe... men takk for tips:) fin gave det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå