Gå til innhold

Noen som har erfaring med å være "alene" under fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg har termin i slutten av januar og det ble slutt med meg og barnets far idag etter mye frem og tilbake. Noen som er i min situasjon eller har opplevt å være helt alene under fødselen? Da mener jeg selvfølgelig bortsett fra helsepersonell. Hvordan var det? noen råd dere vil dele? Hva skal jeg si til sykehuset synes dette er litt flaut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så trist:( har du ikke en god venninne, søster eller mamma som kan følge deg? den personen kan jo eventuelt vente på gangen hvis ikke du føler det komfortablet med å ha de der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke egen erfaring, men en av mine beste venner var i samme situasjon. Hun tok med seg ei venninne som hun stolte på og som hadde født før og viste hva hun gikk til. Det er på ingen måte flaut, og det er helt greit å si det som det er på sykehuset. Den det er verst for er jo han som virkelig går glipp av en stor dag!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mor sa til meg når jeg spurte om hun kunne være backup i tilfelle samboer er syk når fødselen starter; "ikke sikkert du vil ha noen der inne.." Hun fødte meg uten noen andre med seg og hun sier at det var det beste for henne..

 

Men som flere skriver.. har du ei venninne, søster, mor som kan være med så er jo det en fin erstatter.. De kjenner deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...