Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Nå synes jeg vi kan få til et treff. Kanskje vi kan treffes på en kafe eller dra på babykino? ) Det hadde vært kjempehyggelig å kommet i kontakt med jenter på min alder med barn, for kjenner nesten ingen her. Jeg er innflytter fra Nordland. Jeg bor i Halden, sammen med min samboer og sønn på 5 mnd. Jeg er 21 år.
polkagrisen:) Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg vil å! Er 21 år og bor i Fredrikstad med sønnen min på 10 mnd. Har flyttet hit fra Asker, så jeg kjenner ikke så mange jeg heller..
mosmo Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 hei jeg er 22 år og har ei jente på 8 mnd. jeg er innflytter fra kr.sand og kjenner heller ikke så mange.. kunne gjerne tenkt å blitt med. jeg bor i moss
Lottiebell Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hei. Jeg er 20 år med en gutt på 7mnd, bodd i fr.stad hele livet, men kjenner ingen på min alder med barn. Hadde vært koselig å bli kjent med noen:)
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også skrevet en tråd på småtroll 0-1år, der er det mange fra Østfold. Så ser ut som det blir treff før jul! ) http://www.dinbaby.com/forum/thread/141035972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå