Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Minsten får veldig løs mage av appelsiner, både som juice og naturell. Er dette å betegne som en allergi, eller pleier det å være sånn i starten ? Han er 1,5 år nå, og jeg har tenkt at han er liten enda, og kommer til å vokse det av seg. Erfaringer?
Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Men om man reagerer på det, er det sånn alltid da - eller bare av og til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå