Ginamamma24 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 vet ik hvor og hvem jeg skal spørre:( for vil ik at så mange skal vite dette ihvertfall ikke de nærmeste.' men jeg står under et merkelig spørsmål sikkert som mange syns. etter å ha fått 2 små tette fant jeg ut at det beste var å sette inn en spiral siden jeg allerede hadde klart å bli gravid på p-piller . så tenkte at da må vel spiral funke. men er d helt sikkert??? jeg har venta på mensen en stund nå å sku hatt den er jeg ganske sikker på. å i går når jeg kom hjem hadde jeg så vondt i puppa . klemte litt på dem siden syns de virka så inmari brune rundt brystvorta plutselig kommer det ut melk tror jeg av begge to????????????? hva er d for noe liksom????????? vær så snill at noen svarer på dette at d er noen der ute som har peiling. forrige uke var jeg så inmari svimmel å kvalm oxo å alt gikk rundt for meg..... jeg har jo spiral da men........... hjelp:(
utrolig78 Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Har du hormonspiral? Noen mister jo mens og el med den. Og det som kommer ut av brystvortene KAN skyldes hormonforandringer uten at det er en graviditet der. Men en graviditetstest er vel det letteste å ta Lykke til, uansett.
Ginamamma24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Hei Takk for at noen svarer;) jeg har spiral uten hormoner i ,tror den heter ( kobberspiral) jeg var egentlig litt skeptisk til å begynne med,men tenkte d var det sikreste;) i teorien ihvertfall... men vet ikke lenger jeg. har egentlig hatt mensen hver mnd siden jeg fikk spiralen men plutselig nå får jeg det ikke. snart 2 mnd siden jeg hadde d tror jeg,mistet helt oversikten. en test er vel tingen;) så får prøve å kjøpe en test i morra da....
3snuppeliner Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Vet du, jeg lurer på akkurat det samme. Har kobber spiral og har hatt mens hver fjerde uke siden juli(etter fødsel i februar) Kom plutselig på å at jeg er "over" Vræææl... Skulle hatt den på torsdag jeg da. Det kan da ikke være mulig??
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 hei tror nok det er lurt med en test ja, hormon spiral er det sikkreste etter sterilisering sier de som har peiling ...leste om at det er ca 1 av 1000 som blir gravide med hormonspiral i året i norge... så noen er det jo. ønsker deg hverfall lykke til.
Ginamamma24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 Hei Endelig barnimagen:) man blir litt beskymra da når ikke mensen har kommet å jeg fikk vite at kobberspiralen sku være ganske sikker:) antok dette da jeg bestemte meg for å ta spiral.... jeg er gudselov ik alene som har en del spørsmål:) tror jeg må kjøpe meg en test i morra jeg å ta den på onsdag;) for man skal vel ta testen fra morran;) gruer meg litt:( lykke til for deg ihvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå