Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Melker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ul og får en gutt i april. Tenker å gi ham navnet Melker. Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det han der faren i Tjorven?

Skrevet

Tenker på melker. Altså som å melke en ku!

Skrevet

Hvis du bor på Saltkråkan og kan sette farbror foran Melker, synes jeg det er greit.

Skrevet

beklager,men det første som slo meg var at det var et helsikes dårlig pornonavn..."Melker,mannen som melker kvinnene"...æsj...

Skrevet

Har helt forelsket meg i navnet og tror det blir Melker

 

HI

Skrevet

omg er dette en spøk?? Haha, jeg pleier å si at folk gjør som de vil og det gjør jo dere også, men dette var kanskje det styggeste navnet jeg har hørt... melker kua..

Skrevet

Pøh! Du liker det. bare innrøm det :D

Skrevet

Tenk nå litt på barnets beste, selv om du kanskje har forelsket deg i navnet... Ville du selv hatt navnet gauda f.eks ?

Skrevet

HI, er du gravid nå? Ting som smaken forandrer seg veldig når man er gravid, og ikke nødvendigvis til det bedre;)

Det kan kanskje fremstå som et fint og romantiske assosiasjoner til svensk skjærgård på 60-tallet får man jo, men ingen god ide å sette ut i livet.

Lykke til uansett:)!

Skrevet

hehe.. stakkars gutt

Ville du hette Melka???? (spøk altså)

Skrevet

Min umiddelbare reaksjon da jeg leste navnet var å fnise. Tror ikke jeg er den eneste. Men hver sin smak :)

Skrevet

Du slipper nok å være redd for at han skal dele navn med mange andre i klassen. Håper og tror det ikke er så mange med så dårlig smak når det gjelder navn:) Har aldri like hverken Luka eller Leander, men jaggu hadde jeg ikke valgt noen av dem fremfor Melker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...