Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Vært på ul og får en gutt i april. Tenker å gi ham navnet Melker. Hva synes dere om det?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Er ikke det han der faren i Tjorven?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Tenker på melker. Altså som å melke en ku!
Tigerpote Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hvis du bor på Saltkråkan og kan sette farbror foran Melker, synes jeg det er greit.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 beklager,men det første som slo meg var at det var et helsikes dårlig pornonavn..."Melker,mannen som melker kvinnene"...æsj...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Har helt forelsket meg i navnet og tror det blir Melker HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 omg er dette en spøk?? Haha, jeg pleier å si at folk gjør som de vil og det gjør jo dere også, men dette var kanskje det styggeste navnet jeg har hørt... melker kua..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Pøh! Du liker det. bare innrøm det
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Tenk nå litt på barnets beste, selv om du kanskje har forelsket deg i navnet... Ville du selv hatt navnet gauda f.eks ?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 HI, er du gravid nå? Ting som smaken forandrer seg veldig når man er gravid, og ikke nødvendigvis til det bedre;) Det kan kanskje fremstå som et fint og romantiske assosiasjoner til svensk skjærgård på 60-tallet får man jo, men ingen god ide å sette ut i livet. Lykke til uansett:)!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 hehe.. stakkars gutt Ville du hette Melka???? (spøk altså)
Annci<3 Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Min umiddelbare reaksjon da jeg leste navnet var å fnise. Tror ikke jeg er den eneste. Men hver sin smak
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Du slipper nok å være redd for at han skal dele navn med mange andre i klassen. Håper og tror det ikke er så mange med så dårlig smak når det gjelder navn:) Har aldri like hverken Luka eller Leander, men jaggu hadde jeg ikke valgt noen av dem fremfor Melker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå