Snuqx, gravid Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Må man ha med bleier eller får man det så lenge man ligger der?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Bleier og bind får du der, null stress=)
Vimsetrollet Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Nja... jeg ville tatt med egne bind - etter hvert blir de store sykehusbindene veeeeeeeeldig store!!
Bromelia Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Sykehusbindene er veldig greie de første dagene når man blør veeeeeldig mye.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 på sykehuset der jeg fødte hadde de vanlige Always nattbind også, men sikkert ikke alle steder de har det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå