Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Her er jeg veldig glad i det og har funnet veldig mye fint i det til begge ungene (gutt og jente). Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Greit nok, men har det ikke som favorittmerke. Har bare baby enda, så har ikke hatt så mye av det, og det blir liksom ikke brukt så mye at det slites. Men av det jeg har så virker det ikke som det er av fantastisk kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Først nå med barn nr 2 at jeg har "oppdaget" det, og de bodyene med litt stretch er fantastiske!! Lille kan ha dem lenge og de holder seg kjempefint i fasongen. Har noen bukser også og de har mye nydelig design. Liker det så absolutt - det er kulere (og bedre) enn flere av billigmerkene men likevel ikke spesielt dyrt.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Bare styr unna stømpebuksene..De er av elendig kvalitet. Ullstømpebuksene er også av veldig dårlig kvalitet.
VåreSøteSmå Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Syns det er masse supert ) Men spørs vel hva du kjøper,sånn som alt annet. Ihvertfall fornøyd med vinterdress der dra.God og varm og vanntett som bare det.Og tåler mye.Ser like ny ut selv om den er masse brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå