Gå til innhold

Tidlig ultralyd i uke 6+3...


superspent75gravid

Anbefalte innlegg

Jeg fikk telefon fra gyn i dag med spørsmål om jeg kunne komme allerede i morgen.. MEN kan de virkelig se om alt er i orden så tidlig da?? Det var jo liksom det som var hele poenget med ultralyden!! Jeg er jo livredd for at jeg skal miste denne gangen også, og da tenkte jeg at et bankende hjerte ville berolige meg.. Skjønner bare ikke at de kan se det allerede i uke 6+3.. Noen andre der ute som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er forsåvidt ny her.. Men har ikke helt turt å skrive enda da jeg har mistet tidligere. Men jeg så dette og ville bare si at jeg skal på ultralyd neste mandag og er da i uke 6+3, for å sjekke at det går bra. Og har forstått det slik at man da skal kunne se hjertet banke:) Masse lykke til imorgen.!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:)) Jeg er akkurat hjemme fra ultralyden, og alt var bare bra!!! Jeg så et bankende hjerte, og fikk høre hjerteslagene til min lille spire:)) Hadde jeg ikke hatt ørene ville smilet gått helt rundt;P

Massevis med lykke til til deg også.. Gled deg, for det er utrolig beroligende!! Nå ble engstelsen min redusert betraktelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra. Skal til jordmor om en uke jeg. Er ca 6 uker på vei nå :)

Håper jeg får høre hjertelyden da... :) hihi..

Og UL den 11 des :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...