Gå til innhold

Har DU vært på ultralyd på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dette snart og er veldig spent på hvordan de er der. Jeg har aldri vært på ultralyd der før og lurer på om folk har noen positive/negative erfaringer fra Ullevål. Har født der tidligere, men var ikke på ul der.

Jeg er så spent, så vær så snill å skriv et lite svar til meg. Hihi... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ultralyd der og fikk ei kjempekoselig og søt dame som ledet oss gjennom undersøkelsen. Vi stilte mannsterke opp på avdelingen (helst vil de ikke at man skal ha med så mange) og fikk lov å komme inn i undersøkelse rommet alle mann. Gutten på 3 hadde kjempeglede av undersøkelsen og snakket mye om den etterpå (selv om det menes at de er for små til å ha utbytte av det, synes jeg ikke det stemte) Som sagt, ble kjempegodt mottatt og fikk veldig fine bilder til å ha med hjem etterpå.

Skrevet

åh, så fint!!! tusen takk for svaret. nå ble jeg glad. man leser jo så mye negativt her om diverse ultralyder.

håper vi får en like fin opplevelse

Skrevet

Jeg har hatt 2 finske jordmødre på 2 ULer, hun første var litt sur, men veldig flink i jobben, så det ble en fin opplevelse likevel. Hun andre (2 år senere) var kjempehyggelig og det var bare kos. Tror de fleste der er veldig koselige og du kan glede deg. Anbefaler at du ikke spør om kjønn med en eneste gang, vente til du ser om alt er ok. Noen jordmødre liker ikke at man spør om kjønn med en gang. UL er tross alt til å se om fosteret er frisk og ikke til å se på kjønn, selv om det er fint å kunne vite hva det blir :)

Skrevet

Jeg var på ul i beg. av oktober og var veldig fornøyd, koselig lege og jordmor. Jordmor drev å lærte opp legen i ul så det ble en lang og nøye prosess, men veldig fornøyd!!!

Skrevet

Skjønner godt at de har viktigere ting å se etter på ultralyd, men de må jo skjønne at folk lurer på hva det blir. det er jo vanlig å spørre om. Det er jo ikke alltid de kan se det, men da vil jeg på ny ultralyd. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...