Gå til innhold

Ååå...har så vondt :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skallet meg rett ned i går på ettermiddagen, han traff nesen min med pannen sin :P

Etterpå så har jeg hatt konstant hodepine, og er blå under begge øynene, det er så vondt at jeg blir skikkelig svimmel og kvalm. :(

Men nesen er ikke skjev, bare veldig hoven, må jeg da til legen, passer så dårlig å dra til legen, men om jeg først må dit, så bør jeg kanskje dra i kveld, da jeg skal på jobb i morgen.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars trøndern å. Seinde over en trønderklæm æ.

Jeg fikk en brist i nesa engang uten at jeg skjønte at den brakk. Min eks-sambo slengte albuen sin rett i snørra på meg (mente det ikke). fikk følelsen av at jeg fikk oppstoppernese og måtte "dra den på plass". Siden dette ikke ble oppdaget har jeg nå skjeiv nesevegg (det beinet som skiller borene), fikk ikke noe problemer med den etterpå.

Så poenget med den lange avhandlingen var at kanskje har du brukket den litt alikevel og det bør jo kanskje en lege se på, selv om det kanskje ikke er stort å gjøre. Kanskje du kan dra til lege på onsdag i stedet?

Skrevet

Hmm...kanskje jeg burde ringe de å høre, så dumt å få plager senere om det er noe, jobber på dagtid hver dag, så er så vanskelig å få til å dra til fastlegen, men går det bra å dra på legevakta da?

Skrevet

Har snakket med legevakten, men ettersom nesen er så hoven, så gjør de ikke noe uansett om det er brudd eller ikke, så jeg må vente til hevelsen har gått ned, å så evt ta kontakt om det fremdeles gjør vondt da.

Spent på hvordan det blir å jobbe i morgen da, jobber i bhg, og var en tung dag i dag, med all den smerten :P

Men går vel forhåpentligvis fort over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...