ScaryMama Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Setter de pris på pysj med motiver? Tegneserie type motiver?
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Nei. Ikke den jeg kjente i hvert fall. Var bare t-skjorte og boxer lenge før den tid.
Koseklompen Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Nei.. Ikke han jeg kjenner til iallefall..
jordbærsjokolade Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Nei, det ville jeg ikke ha kjøpt til min 12 år gamle nevø, han er i tillegg ganske barnslig:)
Gemini7 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Nei, da er du kanskje litt sent ute. Har nevøer som er 12 og de er over på merkeklær og dataspill- litt sånn tidlige ungdomstendenser, liksom. Pysjen er nok pakket vekk for ganske lenge siden:) Skulle nettopp kjøpe bursdagsgave til dem selv, og da ble det swix-luer (litt opptatt av merker, som sagt ) og superundertøy til trening..
GreitÅVæreAnonym Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Nei, har en 12-åring, og her går det i merkelær ja. Motiver er heeeelt krise. Tror nok du må se på andre ting. Skal du kjøpe klær er det typisk DC, Valiant, Burton, Lacoste, Lee, Vox osv... Dyre vaner ja:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå