mamma >to gull Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hun har egentlig det meste, tenkte kanskje lage en kurv med litt forskjellig, men hva? Har kjøpt en annen ting så tenker det skal bli rundt 350,-, føler man ikke får så mye for det tilå fylle en kurv.. Kjempe glad for forslag..:-)
Odine! Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 I fjor kjøpte jeg håndklær til henne, fordi det er noe hun ikke tenker på selv. Kan det være noen slike hverdagsting din mamma trenger, men glemmer å kjøpe?
LoveActually Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Pocket-bok, hvis hun liker å lese, såpeskum, håndkrem/nattkrem, varme sokker eller vanter, pysjbukse/slappa`bukse... Dette var noe av det jeg la oppi en sånn kurv :-)
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 trenger også tips... men ikke noe pynte ting, eller slik... (hu er drit lei) hehe... syns hu fortjener no flott :D
Rampongi Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Jeg også har tenkt på kurv, men har gjort det en gang før. I førjulsgave som blir levert på døra i morra får hun sissel/odd-plata og til jul får hun kokebok fra italia (hun synes det er så spennende med italiensk mat og hun behøver pga av ulike sykdommerå spise sunt), ellers vet jeg sannelig ikke.. spørs litt på hvor dyr kokeboka blir. I kurven den gangen putta jeg sjokolade (som hun digger), en cd, tøfler og noen spating for å ha på badet, en god krem osv..
Surrehaude med to tette Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 har kjøpt slik almanakk med bilder av barnebarna i. I tilegg får hun og stefar noe til huset.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 abonement på et interiørblad skal jeg iallefall gi henne, så blir det sikkert en del annet småsnusk.
noLadyjustME Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal gi mamma ny pute! hu ønska seg en skikkelig sove-pute, så det skal hun få )
Mamma´n til lillemor Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Mamma får en strikka lue (desverre ikke kjøpt selv men kjøpt på julemarked), en cd og kanskje et maleri.
Zitro Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Mamma ønsker seg noe så spennende som ei steikepanne, så da blir det steikepanne da :-) + noe litt koseligere regner jeg med :-)
solita 06 Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Moren min får billett til en konsert i operaen, hun har ønsket seg den. Og så kjøper jeg en til meg og, sjelden vi får gjort noe sammen bare vi to. Billetten koster litt, så blir noe praktisk ved siden av, slikkepott (hun bruker de i varme gryter og de hun har er alltid lefsete..), hjemmelagde cookies og pesto. Kanskje en cd og. Hun ønsker seg ikke ting, har nok. Ellers får hun jo litt av hvert fra lille snusken- malt kopp, kalender, barnehagebilde m.m.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Forstørrelse av fotograf bilde av eldstedatteren vår. Så har jeg kjøpt en fin album og printet ut en masse bilder fra hytta. Så da skal jeg lage ett "hytte bilder minner album" fra hytta til mor:) Det vet jeg hun og mannen vil sette pris på! Hytta er 3år gammel og jeg er den eneste som har masse bilder av hyttå og hytteturer fra begynnelse til nå)
MHBA Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Vi har kjøpt skikkelige kniver i gave de siste årene. Type 500-1000 kr for en kniv. De har også fått magnetlist til knivene. De er kjempefornøyde med dette. Slike dyre kniver er ikke noe de bare går og kjøper seg selv... Og så får de en liten koselig ting i tillegg. I år er det kalender med bilder av nurket.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Gavekort på 350 på massasje:-) Nakke, rygg og skuldre i 45 min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå