Gå til innhold

Unge mødre nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ene sa nettopp at det er kjæresten som står for det økonomiske siden hun ikke har inntekt. Hun har bare barnebidrag og barnetrygd!!

Er ikke barnebidrag noe de som bor alene får fra den andre parten? Hun kan da ikke få barnebidrag når hun bor sammen med barnefaren??!! Er det mange som gjør dette eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får helt noia av denne serien jeg.

Når jeg ser hvordan disse jentene oppfører seg og hører hvordan de snakker så tenker jeg at de har mye å lære om livet.

Skrevet

Hun har 2 barn, med to forskjellige, så samboeren er bare far til den ene...

Skrevet

Han er jo ikke faren til den eldste ungen,så såklart får hun barnebidrag.

Skrevet

Mens jeg satt der og var lettere sjokkert over 19-åringen med adhd fordi hun hadde to barn, så sier hun at de venter nr 3 om få måneder... lurer på hva besteforeldrene egentlig sier? Det må jo være flaut å feile sånn med oppdragelsen!

Skrevet

Jeg reagerte også på det der. Men om hun ikke klarer å huske å ta medisinenesine engang, så er gjerne prevansjon også ganske vanskelig...?

Skrevet

Ja, kanskje det? Hun sa jo at det er vanskelig å ha barn mens man har adhd og at lunta er kort. Det kan jo tyde på at sv.skapet ikke er planlagt, og hvis det er - ikke en særlig gjennomtenkt planlegging.

Skrevet

Spiral hadde kanskje vært en god idé??

Noen av de unge mødrene synes jeg gjør en kjempejobb, men hun synes jeg bare er TOO MUCH, på alle mulige måter. Jeg holdt på å dette av stolen da hun sa de skulle ha nummer tre!

Skrevet

Den jenta kommer til å fortsette å trøkke ut unger annethvert år til barnevernet kommer inn i bildet og tar dem fra henne. Hun har jo ingen forutsetninger til å følge barna sine opp gjennom livet :(

Ironisk nok er det som oftest slike jenter som får flest barn. Hva med litt selvinnsikt og innse sine begrensninger?

Skrevet

det beste var når hun her lessa oppi bamser, største sjokoladeplata, flere bager chips og 3 liter coca cola, med ADHD (sukkerkick sier du!) og klagde på pengene!!! toskkjerring.

Skrevet

Jeg blir så overgitt av slike folk, og flau på dems vegne når jeg ser det.

Er bra at ikke alle unge mødre er slik.. Er jo mange i unge mødre som faktisk er flinke! Dumt at man ikke ser mer til dem. Men er kanskje ikke så bra tv.. :P

Skrevet

Som du sier anonym 20:51 det er ikke bra TV (ikke for tv selskapet) Skulle også ønsket at vi kunne sett mer til disse unge mødrene som virkelig er flinke og står på for barna sine. Men Tv selskapet vil jo gjerne at det skal bli slike diskusjoner som dette, slik at det er flere som blir nysgjerrige på serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...