utrolig78 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Syns jo denne var bra, men er så mye på markedet nå, så hadde vært flott om dere kunne dele litt erfaringer med meg. Er så lenge siden sist jeg hadde baby )
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Vi har Troller og er kjempefornøyd med den..god og varm og kan forlenges i lengden opp til 6 år om man vil...koster 1495;tror jeg.Vil du ikke forlenge den og bare ha vanlig koster den 1295,tror jeg det var
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Vi har voksi urban, er veldig fornøyd med den... forlengerdel følger med, bunnen er fylt med lammeull og overdeler er av dun....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Voksi er best, jobber i bhg og synes den er best både i varme og legging av barn. Den er også den enkelste og variere hvor varm barna skal ha det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hei....vi som har Troller.Er superfornøyd med den.....men har også hatt voksi som en super favoritt før vi kjøpte denne.Du har sikkert en bra en i voksien.....god og varm den også...:-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Veldig fornøyd med lammeskinnsposer fra SIMO og Kaiser
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Fornøyd med voksi urban(som forøvrig er samme pose som troller igloo). Til høst og vår pose bruker vi buggysnuggle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå